Gebruiksaanwijzing /service van het product PowerLite 8200i van de fabrikant Epson
Ga naar pagina of 2
EPSON ® PowerLite ® 8200 i / 9100i Quick Setup Connect the power cord to your projector and plug the other end into a grounded outlet. 3 Connect the other end to your laptop’s video or monitor port. If you can’t connect the cable to your PowerBook ® , you may need to use an adapter.
EPSON PowerLite 8200 i / 9100i If you see a blank screen or the No Signal message after turning on your laptop, check the following: • Make sure the power light is green and not flashing and the lens cap is off. • T r y turning off the laptop and restarting it.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Epson PowerLite 8200i (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Epson PowerLite 8200i heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Epson PowerLite 8200i vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Epson PowerLite 8200i leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Epson PowerLite 8200i krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Epson PowerLite 8200i bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Epson PowerLite 8200i kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Epson PowerLite 8200i . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.