Gebruiksaanwijzing /service van het product T60 van de fabrikant Epson
Ga naar pagina of 2
1 2 3 R41AA770_EN/FR/DE/NL Star t Here Rev .C Star tHere.indd A3 size 11/13/08 Proof Sign-off: S.Nakaza wa CRM T okumor i M.Ishigami editor 4116102 Re v .0 C 4116102 Re v .0 M 4116102 Re v .0 Y 4116102 Re v .0 BK Copyright © 2009 Seiko Epson Corporation.
4 5 Proof Sign-off: S.Nakaza wa CRM T okumor i M.Ishigami editor 4116102 Re v .0 C 4116102 Re v .0 M 4116102 Re v .0 Y 4116102 Re v .0 BK R41AA770_EN/FR/DE/NL Star t Here Rev .C Star tHere.indd A3 size 11/13/08 Inser t. Insérez. Einlegen. Plaatsen. A Select a language.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Epson T60 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Epson T60 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Epson T60 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Epson T60 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Epson T60 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Epson T60 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Epson T60 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Epson T60 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.