Gebruiksaanwijzing /service van het product V800 van de fabrikant Epson
Ga naar pagina of 2
Unpack • Déballez le scanner Install softwar e • Installez les logiciels 1 2 3 Epson Perfection ® V800 Photo/V850 Pr o Start Her e • Point de départ Read these instructions before using your pr oduct. • Lisez ces instructions avant d’utiliser votre produit.
Help • Aide ? Scan a photo • Numérisez une photo Do mor e • Autr es options EPSON and Perfection are r egistered trademarks and EPSON Exceed Y our Vision is a register ed logomark of Seiko Epson Corporation. OS X is a trademark of Apple Inc., register ed in the U.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Epson V800 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Epson V800 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Epson V800 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Epson V800 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Epson V800 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Epson V800 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Epson V800 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Epson V800 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.