Gebruiksaanwijzing /service van het product AT-8000GS/48 van de fabrikant Allied Telesis
Ga naar pagina of 9
PN 613-001481 Rev A 1 A T -S95 V ersion 2.0.0.24 A T -8000GS Switch Softwar e Release Notes Please read this document before you begin to use the management software.
AT-S95 Version 2.0.0.24 Software Release Notes PN 613-001481 Rev A 2 Allied Telesis, Inc. Upgrade Procedure This section describes ho w to upgrade the AT-S95 bootloader and software to the latest version using both the CLI and web interfac es.
AT-S95 Version 2.0.0.24 Software Release Notes PN 613-001481 Rev A 3 Allied Telesis, Inc. 6. Reboot the device with the following command: console# reloa d This command causes the switch to re boot. By the end of the reboot process, the final code drop will b e running.
AT-S95 Version 2.0.0.24 Software Release Notes PN 613-001481 Rev A 4 Allied Telesis, Inc. Figure 2. File System Tab 3. Select the type of TFTP operation to perform. Click both o f the following: Download Firmware 4. In the Source File Name field, type the bootloade r filename: ati8000gs_boot-2001.
AT-S95 Version 2.0.0.24 Software Release Notes PN 613-001481 Rev A 5 Allied Telesis, Inc. 8. Click OK . 9. In the Source File Name field, type the filename of the AT-S95 image : ati8000gs_bx-20024.ros 10. From the pull down menu under the Destination File field, sele ct Software Image .
AT-S95 Version 2.0.0.24 Software Release Notes PN 613-001481 Rev A 6 Allied Telesis, Inc. 17. Click the Reset button. The switch is rebooted. Product Documentation For hardware installation instructio.
AT-S95 Version 2.0.0.24 Software Release Notes PN 613-001481 Rev A 7 Allied Telesis, Inc. S tack: Master and backup are 24 port s non PoE, slave unit 3 is 48 ports. When reloading unit 2 the master reboot s rarely . DHCP Option 82: the device doesn’ t recognize option 82 fields that refer to the device it self (to the internal interface).
AT-S95 Version 2.0.0.24 Software Release Notes PN 613-001481 Rev A 8 Allied Telesis, Inc. IGMP Snooping— The no free timer issue wi th the IGMPSNOOPP_timer_create command has been resolved (CQ 121 102). Web— Th e A T -8000GS/24 web interface fiber port link indicator has be en fixed (CQ 122342).
AT-S95 Version 2.0.0.24 Software Release Notes PN 613-001481 Rev A 9 Allied Telesis, Inc. Contacting Allied Telesis This section provides Allied Teles is contact information for technical support as well as sales and corporate information. Online Support You can request technical support online by accessing the Allied Tel esis Knowledge Base: www.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Allied Telesis AT-8000GS/48 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Allied Telesis AT-8000GS/48 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Allied Telesis AT-8000GS/48 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Allied Telesis AT-8000GS/48 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Allied Telesis AT-8000GS/48 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Allied Telesis AT-8000GS/48 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Allied Telesis AT-8000GS/48 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Allied Telesis AT-8000GS/48 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.