Gebruiksaanwijzing /service van het product Mobility Aid van de fabrikant EZ-ACCESS
Ga naar pagina of 2
6411 REV 12-15-06 Patent No. 5,347 ,672 CE Technical Files kept a t: CREE, Z.I. du Recou, F-69520 , Grigny France Copyright 2006 Homecare Produ cts, Inc.
6411 REV 12-15-06 Patent No. 5,347 ,672 CE Technical Files kept a t: CREE, Z.I. du Recou, F-69520 , Grigny France Copyright 2006 Homecare Produ cts, Inc. All rights reserv ed. THRESHOLD RAMP FOR WHEELCHAIRS AND SCOOTERS Available in 1-, 1½-, 2-, & 3-inch Heights INSTRUCTIONS FOR USE SINGLE RAMP APPLICA TION STANDARD THRESHOLD & LANDING a.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat EZ-ACCESS Mobility Aid (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen EZ-ACCESS Mobility Aid heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens EZ-ACCESS Mobility Aid vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding EZ-ACCESS Mobility Aid leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over EZ-ACCESS Mobility Aid krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van EZ-ACCESS Mobility Aid bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de EZ-ACCESS Mobility Aid kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met EZ-ACCESS Mobility Aid . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.