Gebruiksaanwijzing /service van het product AT-TN7100 van de fabrikant Allied Telesis
Ga naar pagina of 2
A T -TN7100 SERIES Multiser vice Access Platform MUL TISERVICE A CCESS PLA TFORM A T -TN7101 Multiser vice access plaform with 48 ADSL por ts (without PO TS splitter s) A T -TN7102 Multiser vice acces.
A T -TN7100 SERIES Multiser vice Access Platform SER VICES ADSL 10, 12, 24Mbps UPLINKS 2 100BT Ethernet 2 Gigabit Ether net QOS Wirespeed QoS per port 4 Classes of Service 802.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Allied Telesis AT-TN7100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Allied Telesis AT-TN7100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Allied Telesis AT-TN7100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Allied Telesis AT-TN7100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Allied Telesis AT-TN7100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Allied Telesis AT-TN7100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Allied Telesis AT-TN7100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Allied Telesis AT-TN7100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.