Gebruiksaanwijzing /service van het product IPV6 van de fabrikant Allied Telesis
Ga naar pagina of 10
Solutions G uide H ig h A v a ila b ili t y I P v6.
The Inter net has forever c hanged contemporar y society , wit h onl ine acc ess an integr al par t o f o ur 2 1 s t centur y lif es t yles. Finding out what movie is o n, or the location of a res t aur ant when out with your smar t- phone, shoppin g onli ne and book ing your nex t ho liday are just a few of the things we now ta ke for gr anted.
N e x t g e n e ra t i o n n e tw o rk t ra n s i t i o n All ied T ele si s so lutio ns o ffer the sam e le vel s o f performan ce, h ig h av ail abi lity and m ana gea bil ity fo r bo th IPv4 and IPv6 netwo rk s.
Curr ent IPv4 network Ar e a 1 OS PF Area 0 Area 1 IPv4 OSPFv2 x900 x610 x610 x610 x900 IPv4 OSPFv2 T ransition to IPv6 Ar e a 1 OS PF Area 0 IPv4 IPv6 Area 1 IPv4 IPv6 OSPFv2 OSPFv3 x900 x610 x610 x610 x900 IPv4 IPv6 OSPFv2 OSPFv3 IPv4 IPv6 IPv6 Diagram 1 | High Avail ability IPv6 al l i e d t e l es i s .
All ied T ele si s hi gh a vai lab il ity s oluti on s wo rk eq ual ly w el l f or IPv4 and IPv6 netwo rk s, an d ev en n etworks th at are in trans itio n us ing a c ombi nat ion of both pro toc o ls.
Dia gram 2 sho ws li nk ag grega tion betwe en the c ore VCS t ack and e dge switc hes. With l ink aggregat ion ac ross por ts o n diff erent vi r tual ch assi s members, th ere is no perc ept ibl e di srupti on i n the cas e o f a link f ail ure, and the f ull ban dwidth o f the n etwork is av ail able.
Grac eful res tar t for dynami c routin g p ro toc ols Alo ng with V CS tack, the o ther k ey comp one nt of th is IPv6 hig h av ail abi lity soluti on i s the i mpl emen tation o f grac efu l r estar t ( also known as non- stop f or wardi ng) within IPv6 dynamic routin g p rot oc ol s.
P r o d u c t s Key features » Resilient » Scalable » Reliable » High-performing » Easy to manage The Al lied T el esi s Switc hBla de ® x908 advan c ed L a yer 3 modu lar switc h offers hi gh .
x9 00 S e ri e s AD V ANCED L A YER 3 SWIT CHES The Al lied T el esi s x 900 S eries i s one o f our mo st advan ce d series of switch es a nd i s unmat ch ed in per forman ce, exi bility and relia bil i ty . This serie s provi des ne s er vic e provi sion ing granu larity , hi gh avai lab il ity , and advan c ed QoS.
Nort h America Headquar ters | 1 98 0 0 N o r t h C r ee k P ar k w ay | Su i te 10 0 | B ot he ll | WA 9801 1 | USA | T : + 1 8 0 0 424 4284 | F: + 1 42 5 481 3895 Asia- Pacic Headquarters | 1 1 T.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Allied Telesis IPV6 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Allied Telesis IPV6 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Allied Telesis IPV6 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Allied Telesis IPV6 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Allied Telesis IPV6 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Allied Telesis IPV6 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Allied Telesis IPV6 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Allied Telesis IPV6 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.