Gebruiksaanwijzing /service van het product SA520B van de fabrikant First Alert
Ga naar pagina of 2
Cost Ef fective Retr ofit & Remodel Solutions All Alar ms Respond as One All Alar ms Respond as One BRK Bra nds , In c, 390 1 Li berty S tre et R oa d Aur ora , IL 6 0504 -81 22 Pho ne: 630 -851 -73 30 T ech Ser vi ces : 80 0-3 23-9 005 www . fi rst aler t.
*Local codes permitting **Note: Based on average retrofitting costs of time, material and labor to connect to existing alarm cir cuit, dr ywall r epairs, painting, etc. Special cases that require conduit, wire mold, concr ete drilling, etc. would add additional costs and increase savings.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat First Alert SA520B (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen First Alert SA520B heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens First Alert SA520B vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding First Alert SA520B leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over First Alert SA520B krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van First Alert SA520B bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de First Alert SA520B kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met First Alert SA520B . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.