Gebruiksaanwijzing /service van het product 8833 van de fabrikant Allstar Products Group
Ga naar pagina of 2
STEP 4: C HECK OU T YOUR DOOR OPER A TING SYST EM CAUTION: THERE ARE NO USER SERVICEABLE PARTS INSIDE TRANSMITTER OR RECEIVER A. After installing your receiver and tran smitter, check the operation of your radio controls by m oving a pproxim ately 35 feet ba ck f rom the ga rage doo r, then press the transm itter button.
B. Standar d hook- up to three te rminal operators: For direct co nnection l oosen the three screws on the op erator and sl ide the brass ter minals under the se scr ews.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Allstar Products Group 8833 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Allstar Products Group 8833 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Allstar Products Group 8833 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Allstar Products Group 8833 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Allstar Products Group 8833 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Allstar Products Group 8833 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Allstar Products Group 8833 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Allstar Products Group 8833 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.