Gebruiksaanwijzing /service van het product A850 van de fabrikant FujiFilm
Ga naar pagina of 2
Ref. No. EB-802E ( SK · 08 · 05 · F1120 · F9711 ) Printed in Japan © 2008 FUJIFILM Corporation SPECIFICA TIONS *3 Exif 2.2 is a newly revised digital camera file format that contains a variety of shooting information for optimal printing. *2 Please see the Fujifilm website to check memory card compatibility.
Pe r f ect fo r a ll occ a s i o n s – f ill y o ur li fe w it h fu n Pre ser ve y ou r precious memories , beautifully! All sample photos are simulated images.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat FujiFilm A850 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen FujiFilm A850 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens FujiFilm A850 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding FujiFilm A850 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over FujiFilm A850 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van FujiFilm A850 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de FujiFilm A850 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met FujiFilm A850 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.