Gebruiksaanwijzing /service van het product 00019278 van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
4. Place the handset in the base cradle. The charge/in use indicator turns on, verif ying the battery is charging. 5. Allow the phone to charge for 16 hours prior to first use. If you don’t properly char ge the phone, battery performance is compromised.
T r oubleshooting Guide T elephone Solutions No dial tone • Check or repeat installation steps: Make sure the base power cor d is connected to a working electrical outlet . Make sure the telephone line cor d is connected to the base and the wall jack.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE 00019278 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE 00019278 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE 00019278 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE 00019278 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE 00019278 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE 00019278 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE 00019278 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE 00019278 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.