Gebruiksaanwijzing /service van het product 21095 van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
Extra Handset and Rec har ge Cr adle with Call-W aiting Caller ID f or Use with Models 21 025 and 21 095 User ’ s Guide E QUIPMENT A PPROV AL I NFORMA TION Y our telephone equipment is approved for .
3. P ress touc h-tone pad to enter 1YES or 2NO , or use cid /vol ( or ) to scroll to 1YES or 2NO . If yes, then MO VE NEAR T O BASE displays until the handset is moved closer to the base. Then the handset displays CONFIRM? 1YES 2NO . Use the touc h- tone pad to enter 1YES or 2NO , or use cid /vol ( or ) to scroll to 1YES or 2NO .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE 21095 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE 21095 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE 21095 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE 21095 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE 21095 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE 21095 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE 21095 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE 21095 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.