Gebruiksaanwijzing /service van het product 25835 van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
• know who called while you are on the other line or when you were away . • screen unw anted calls, eliminate harassment from annoying calls, or to get prepared before answering a call.
G LOBAL D E -R EGISTRA TION If one or more handsets becomes lost, you should de-register all handsets to ensure proper system operation. F ollow the steps below to deregister both handsets at the same time. 1 . Press and hold the P AGE but ton on the base of GE 25831, 25833, or 25835 until the CHARGE/IN USE indicator on the base flashes.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE 25835 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE 25835 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE 25835 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE 25835 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE 25835 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE 25835 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE 25835 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE 25835 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.