Gebruiksaanwijzing /service van het product 25931 van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
Model 25931 Series 5.8 GHz Cor dless Handset Speakerphone S yst em User ’s Guide Equipment Approv al Information Your telephone equipment is appr oved for connection to the Public Switched T elephon.
Storing CID Records (In CID Memory) If you are not at home or cannot answ er , your telephone’s Caller ID memory stores the data for the 40 most recent calls you r eceived so you can see who called while you were unav ailable. When the 41st call is received, the oldest Caller ID recor d (1st call) is automatically deleted.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE 25931 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE 25931 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE 25931 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE 25931 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE 25931 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE 25931 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE 25931 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE 25931 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.