Gebruiksaanwijzing /service van het product AZ38H09DAD van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
A Z 3 8H 0 9 D – GE Zonel ine ® Del uxe Series Heat Pu mp Unit Speci fica tio n R evis ed 3 / 0 6 39 0 51 9 GE A p p l ia n c e s Elec t rical W iring All wiri ng, inc lud i ng i nstal lat ion of receptacle , must be made in accordance wi th local elect rical c odes and regulations.
A Z 3 8 H 0 9D – GE Zonel ine ® Del uxe Series Heat Pu mp Unit Speci fica tio n R evis ed 3 / 0 6 39 0 51 9 GE A p p l ia n c e s Fea tures and Benefit s • 9 0 0 0 / 8 80 0 BT UH ( Cool i ng) • 1 2.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE AZ38H09DAD (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE AZ38H09DAD heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE AZ38H09DAD vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE AZ38H09DAD leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE AZ38H09DAD krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE AZ38H09DAD bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE AZ38H09DAD kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE AZ38H09DAD . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.