Gebruiksaanwijzing /service van het product AZ58H09DAC van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
A Z 5 8H0 9 D – GE Zoneli ne ® Pr emium Series Heat P ump Unit Speci fica tio n Re vise d 4 / 0 6 39 0 5 65 GE A p p l i a nc e s Elec tr ical Wir ing All wiri ng, inc l udi ng instal l ati on of receptacl e , must be made i n accordance wit h lo cal elec tr ical co des and re gulations.
A Z 5 8 H0 9 D – GE Zoneli ne ® Pr emium Series Heat P ump Unit Speci fica tio n Re vise d 4 / 0 6 39 0 5 65 GE A p p l i a nc e s Fea tures and Benefit s • 9 0 00/ 8 80 0 BT UH (Coo l i ng ) • 1 2.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE AZ58H09DAC (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE AZ58H09DAC heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE AZ58H09DAC vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE AZ58H09DAC leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE AZ58H09DAC krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE AZ58H09DAC bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE AZ58H09DAC kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE AZ58H09DAC . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.