Gebruiksaanwijzing /service van het product Quickchiller van de fabrikant Alto-Shaam
Ga naar pagina of 8
uickchiller ™ Imagine how much easier and more ef ficient food production would be if you could r emove a number of items from your daily pr oduction schedule and reschedule pr oduction of those products to once or twice a week. That's just one of the many benefits derived from chill pr ocessing with the use of an Alto-Shaam Quickchiller .
uickchiller ™ Imagine how much easier and more ef ficient food production would be if you could r emove a number of items from your daily pr oduction schedule and reschedule pr oduction of those products to once or twice a week. That's just one of the many benefits derived from chill pr ocessing with the use of an Alto-Shaam Quickchiller .
A single incident of a food borne outbreak can have a devastating effect on any food service operation. Food borne illness causes an estimated 10,000 or more preventable deaths every year . It has also been estimated that more than half of all food borne illnesses within the United States is directly r elated to improper hot food cooling methods.
HOLD TEMP MODE • The mode for r efrigerated storage within a temperature range of 34° to 40°F (1° to 4°C). • Hold T emp offers continuous r efrigerated storage without the utilization of food probes or a timer .
HOLD TEMP MODE • The mode for r efrigerated storage within a temperature range of 34° to 40°F (1° to 4°C). • Hold T emp offers continuous r efrigerated storage without the utilization of food probes or a timer .
The optional HACCP Documentation software package automatically recor ds the details of ever y cooking process in complete compliance with HACCP requir ements. All relevant temperature data is recor ded and stored and is accessible in both written and graphic formats by individual procedur e or total daily production.
The optional HACCP Documentation software package automatically recor ds the details of ever y cooking process in complete compliance with HACCP requir ements. All relevant temperature data is recor ded and stored and is accessible in both written and graphic formats by individual procedur e or total daily production.
A single incident of a food borne outbreak can have a devastating effect on any food service operation. Food borne illness causes an estimated 10,000 or more preventable deaths every year . It has also been estimated that more than half of all food borne illnesses within the United States is directly r elated to improper hot food cooling methods.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Alto-Shaam Quickchiller (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Alto-Shaam Quickchiller heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Alto-Shaam Quickchiller vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Alto-Shaam Quickchiller leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Alto-Shaam Quickchiller krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Alto-Shaam Quickchiller bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Alto-Shaam Quickchiller kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Alto-Shaam Quickchiller . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.