Gebruiksaanwijzing /service van het product 1970-3 van de fabrikant Global Upholstery Co.
Ga naar pagina of 2
pa r a g o n tm quality seating tha t ever yone can afford.
pa r a g o n tm 1970LM-3 High Back Multi-T ilter shown in Leather/Mock Leather 1970-4 High Back T ilter shown in Crescent Flame (705, Grade 4) GI armcap angles inward 30˚ aiming toward the center of the keyboard. GI armcap slides over top of the seat to narrow the space between the arms.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Global Upholstery Co. 1970-3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Global Upholstery Co. 1970-3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Global Upholstery Co. 1970-3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Global Upholstery Co. 1970-3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Global Upholstery Co. 1970-3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Global Upholstery Co. 1970-3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Global Upholstery Co. 1970-3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Global Upholstery Co. 1970-3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.