Gebruiksaanwijzing /service van het product GN 9120 van de fabrikant GN Netcom
Ga naar pagina of 9
www.gnnetcom.com www.gnnetcom.com Australia: Tel. +61 3 9899 8633 Austria: Tel. +43 1 403 4134 Canada: Tel. +1 416 620 1440 Denmark: Tel. +45 43 43 15 52 France: Tel. +33 1 30 58 30 31 Germany: Tel. +49 80 31 26 510 Hong Kong: Tel. +852 21 04 68 28 Italy: Tel.
www.gnnetcom.com www.gnnetcom.com Australia: Tel. +61 3 9899 8633 Austria: Tel. +43 1 403 4134 Canada: Tel. +1 416 620 1440 Denmark: Tel. +45 43 43 15 52 France: Tel. +33 1 30 58 30 31 Germany: Tel. +49 80 31 26 510 Hong Kong: Tel. +852 21 04 68 28 Italy: Tel.
1a 1b 1c 1d 1e 45 6 1 7 9 8 3 2a 2d 2c 2b 2 Limpar e substituir as peças A almofada para o auricular e o auricular podem ser limpos ou substituídos. Quando limpar, utilize apenas água e um pouco de produto lava-loiças, se for necessário. • Para limpar ou substituir o auricular (5), retire primeiro o auricular do receptor do microauscultador.
2 3 About the GN 9120 The GN 9120 is a cordless headset solution, made up of a cordless headset and a base unit that is connected to your telephone. The GN 9120 gives you full mobility, hands- free convenience and superior sound quality for your telephone conversations.
4 5 Battery charging and use When not in use, place the headset in the base unit, ensuring the link-up indicator (1b) is not lit, to charge the battery. If the link-up indicator is lit after placing the headset, remove the headset from the base unit and place it in the base again.
6 7 Received sound volume adjustment Adjust the volume of received sound according to personal prefer- ence. To adjust the volume: 1. Make a telephone call and ask the person you are calling to assist you. 2. Adjust the volume of the received sound by pressing the + or – button.
8 9 Earhook (4) wearing style. With an earhook, you can wear your headset on your right or left ear, according to personal preference. Complete the following steps: 1. Rotate the boomarm 180 degrees. Note: The boomarm cannot be rotated a full 360 degrees.
10 11 I hear beeps in my headset. • A beep every 15 seconds means that the mute function is on. • A beep every 10 seconds means that you are out of range (up to 100 m, depending on environment) of the headset’s base unit. Move closer to the base unit.
12 13 Memory reset When the battery is removed or the power adapter is unplugged (for at least a few sec- onds), all customised headset settings are returned to factory-set default settings. Registering a new master headset A new master headset may be registered to the product in case of loss or damage to the original headset.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GN Netcom GN 9120 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GN Netcom GN 9120 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GN Netcom GN 9120 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GN Netcom GN 9120 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GN Netcom GN 9120 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GN Netcom GN 9120 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GN Netcom GN 9120 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GN Netcom GN 9120 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.