Gebruiksaanwijzing /service van het product 64 van de fabrikant AMD
Ga naar pagina of 2
W ORLD’S LARGEST CHIPSET PR O VIDER SLASHES PR ODUCTION TIME WITH AMD AND NO VELL QUALCOMM CDMA T echnologies (QCT), the largest pro vider of 3G chipset and software technology in the world, is alwa ys looking f or cutting-edge solutions to build complete chipsets within e v er -shor tening time-to-market windo ws.
R EALIZE THE BENEFITS OF AMD64 TECHNOLOGY Some of the world’ s highest perfor ming 2P and 4P ser vers are power ed by AMD Opter on™ pr ocessor s and Linux® , delivering an alter native to high-end and high-cost proprietar y server s.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat AMD 64 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen AMD 64 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens AMD 64 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding AMD 64 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over AMD 64 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van AMD 64 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de AMD 64 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met AMD 64 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.