Gebruiksaanwijzing /service van het product WSK-21 van de fabrikant Hearth Technologies
Ga naar pagina of 2
1 CHECK CONTENTS OF SHIPPING CART ON Compare contents of carton in Figure 1 with the actual parts received. If any parts are missing or damaged, contact your dealer before beginning installation.
2 that are attached to the wall switch by plugging in the male to female connectors. (Connectors are pro- vided and must be attached to the wall switch wires).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Hearth Technologies WSK-21 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Hearth Technologies WSK-21 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Hearth Technologies WSK-21 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Hearth Technologies WSK-21 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Hearth Technologies WSK-21 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Hearth Technologies WSK-21 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Hearth Technologies WSK-21 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Hearth Technologies WSK-21 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.