Gebruiksaanwijzing /service van het product HAP9423 van de fabrikant Holmes
Ga naar pagina of 2
3 YEAR LIMITED W ARRANTY Sunbeam Products, Inc. doing business as Jarden Consumer Solutions or if in Canada, Sunbeam Corporation (Canada) Limited doing business as Jarden Consumer Solutions (collectiv.
IMPOR T ANT SAFEGUARDS FEA TURES VISIPURE TM FIL TER REMINDER DIAL Y our Holmes ® Air Purifier includes Aer1 ® T otal-Air Filter(s), specially designed to deliver cleaner air allowing you to dust less often!! The Aer1 ® T otal-Air filter(s) last 4 months.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Holmes HAP9423 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Holmes HAP9423 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Holmes HAP9423 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Holmes HAP9423 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Holmes HAP9423 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Holmes HAP9423 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Holmes HAP9423 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Holmes HAP9423 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.