Gebruiksaanwijzing /service van het product HQH307B van de fabrikant Holmes
Ga naar pagina of 2
W ARRANTY INFORMA TION Printed In China © 2013 Sunbeam Products, Inc. doing business as Jarden Consumer Solutions. All Rights Reserved. Distributed by Sunbeam Products, Inc. doing business as Jarden Consumer Solutions, Boca Raton, Florida 33431. INFORMACION DE LA GARANTIA 1 YEAR LIMITED W ARRANTY Sunbeam Products, Inc.
PLEASE READ AND SA VE THESE IMPOR T ANT SAFETY INSTRUCTIONS FEA TURES - OPERA TIONS 3. The control will now automatically maintain the pre-set temperature level by turning the heater ON and OFF . NOTE: It is normal for the heater to cycle ON and OFF as it maintains the preset temperature.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Holmes HQH307B (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Holmes HQH307B heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Holmes HQH307B vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Holmes HQH307B leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Holmes HQH307B krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Holmes HQH307B bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Holmes HQH307B kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Holmes HQH307B . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.