Gebruiksaanwijzing /service van het product HUM-CM10 van de fabrikant HoMedics
Ga naar pagina of 2
Surface Cleaning Clean the surface of the unit with a clean damp soft cloth. T roubleshooting PROBLEM POSSIBLE CAUSE SOLUTION Power Light is off • Unit is not plugged in • No power at outlet or US.
Prepare una solución de agua y jabón de platos suave. Moje un cepillo de cerdas suaves en la solución y cepille el nebulizador ultrasónico. Limpie con un trapo suave. NOT A: NO vierta agua sobre el nebulizador ultrasónico ni lo sumerja en el agua.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat HoMedics HUM-CM10 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen HoMedics HUM-CM10 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens HoMedics HUM-CM10 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding HoMedics HUM-CM10 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over HoMedics HUM-CM10 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van HoMedics HUM-CM10 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de HoMedics HUM-CM10 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met HoMedics HUM-CM10 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.