Gebruiksaanwijzing /service van het product HZ432 van de fabrikant Honeywell
Ga naar pagina of 4
.
T T r r u u e e Z Z O O N N E E T T M M ( ( H H Z Z 4 4 3 3 2 2 ) ) P P a a n n e e l l Zoning Made Ef fortless T rueZONE TM featur es include: Exclusive Zoning Support – Honeywell bac ks your zonin.
1 2 1 0 9 6 5 8 3 7 4.
50-9720 RL 10/07 ©2007 Honeywell International Inc. Aut omatio n and Control Soluti ons Honeywell 1985 Douglas Drive North Golden V alley , MN 55422-3992 www .honeywell.com Lea rn M ore Call toll-free 1-800-328-5111 or visit http://yourhome.honeywell.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Honeywell HZ432 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Honeywell HZ432 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Honeywell HZ432 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Honeywell HZ432 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Honeywell HZ432 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Honeywell HZ432 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Honeywell HZ432 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Honeywell HZ432 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.