Gebruiksaanwijzing /service van het product PRO 1000 van de fabrikant Honeywell
Ga naar pagina of 2
THERMOST A TS ZONING AIR CLEANERS HUMIDIFIERS DEHUMIDIFIERS UL TRA VIOLET SYSTEMS VENTILA TION WA TER SOLUTIONS COMBUSTION Working within a budget doesn’ t mean you have to sacrifice quality .
Upgrade Options Be sure to ask about: PRO 1000/2000 Thermostats Automation and Control Solutions Honeywell 1985 Douglas Drive North, Golden V alley , MN 55422-3992 www .honeywell.com Lea r n More Call toll-free 1-800-328-5111 or visit http:yourhome.honeywell.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Honeywell PRO 1000 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Honeywell PRO 1000 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Honeywell PRO 1000 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Honeywell PRO 1000 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Honeywell PRO 1000 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Honeywell PRO 1000 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Honeywell PRO 1000 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Honeywell PRO 1000 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.