Gebruiksaanwijzing /service van het product CRM 641 D X van de fabrikant Hotpoint
Ga naar pagina of 12
Operating Instructions Contents Installation, 2-4 Positioning Electrical connection D escription o f t h e appliance, 5 Switching on the glass ceramic hob P recautions an d tips, 6 Practical advice on.
2 GB Installation Before operating your new appliance please read this instruction booklet carefully. It contains important information concerning the safe operation, installation and maintenance of the appliance. Please keep these operating instructions for future reference.
3 GB F i x ing The appliance must be installed on a perfectly level supporting surface. Any deformities caused by improper fixing could affect the features and operation of the hob. The thickness of the supporting surface should be taken into account when choosing the length of the screws for the fixing hooks: 3 0 mm thick: 1 7 .
4 GB connection required and position the connection supports as shown in the following table and diagrams. 4 . Position the wires in accordance with the information given in the following table and diagrams and connect the appliance by tightening all the screws for the springs as much as possible.
5 GB D escription o f t h e appliance C A A B A E D Sw it c h in g on t h e g lass ce r a m i c h o b T r a d itional c oo k in g z on e s Traditional cooking zones (A) consist of circular heating elements. They turn red approximately ten seconds after they have been switched on.
6 GB Precautions and tips This appliance has been designed and manufactured in compliance with international safety standards. The following warnings are provided for safety reasons and must be read carefully.
7 GB Care an d m aintenance Sw itc h ing t h e appliance o ff Disconnect your appliance from the electricity supply before carrying out any work on it.
8 GB Technical description o f the m odels This table provides a model-by-model list of the energy absorption values, type of heating elements and diameters of each cooking zone.
9 GB.
10 GB A f ter S ales S ervice "N o co m pan y is b etter positioned to o ff er an a f ter sales service on a Hotpoint appliance than us - the m anu f acturer " As part of our commitment to you, all Hotpoint appliances have the added benefit of a fully inclusive parts and labour guarantee for the first 1 2 months.
11 GB Guarantee "S atisfaction g uaranteed or your money b ac k" We give you a unique ' satisfaction guaranteed ' promise - v alid for 90 days - after you have purchased your H otpoint appliance. If there is a technical problem simply call H otpoint Repair service or visit our web-site at www.
12 GB K e y C ontacts A f ter S ales S ervice Over 1200 trained specialists, directly employed by us, ensure that you can have complete confidence in both the appliances and services we offer. Repair Ser v ice and Information Desk UK: 08709 066 066 (Open 8 to 8 Mon - Fri, 8 to 6 Sat, 10 to 4 Sun & Bank Holidays) www.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Hotpoint CRM 641 D X (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Hotpoint CRM 641 D X heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Hotpoint CRM 641 D X vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Hotpoint CRM 641 D X leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Hotpoint CRM 641 D X krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Hotpoint CRM 641 D X bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Hotpoint CRM 641 D X kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Hotpoint CRM 641 D X . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.