Gebruiksaanwijzing /service van het product HDA7.5SAB van de fabrikant Hotpoint
Ga naar pagina of 16
Please phone us on 08448 24 24 24 to activate your guarantee HDF6.5SAB HD A6.5SAB HDF7.5SAB HDF9.5SAB HD A9.5SAB HD A7.5SAB English Operating Instructions COOKER HOOD Contents Operating Instructions,1.
2 6x Ø 8 x 40 6x Ø 5 x 45 1x 2x 1x ø 150-125mm ø 150mm 1x 1x 4x Ø 3,5 x 9,5 2 3 4 5.
3 32 cm min. 1A Ø150mm 1B Ø150mm Ø120mm Ø120 Ø150 Ø120mm Ø120 Ø150 Ø150mm.
4 4 6 3 7 5 2 = = = = 6 50 m m 5 50 m m x6 Ø 8 mm x6 x6 x2 5 mm.
5 11 10 x2 ø 150 ø 120 12 13 8 9 1 2 3 x2.
6 A 16 17 18 B 14 ø 150 ø 3,5 x 9,5 x2 15.
7 W arnings ! Keep this manual for reference. If you sell, transfer or move the unit to another location, make sure to keep the manual with the product. ! Read the instructions carefully - they contain important installation, user and safety information.
8 • Strictly observe all local regulations in relation to the technical and safety measures to be employed in fumes extraction.
GB 9 PLEASE PHONE US TO REGISTER YOUR APPLIANCE AND ACTIVATE YOUR PARTS GUARANTEE ON 08448 24 24 24 Installation The installation procedure is illustrated in the rst pages of this manual. Theinstallationmustbedonebyaqualiedtechnician.
10 GB PLEASE PHONE US TO REGISTER YOUR APPLIANCE AND ACTIVATE YOUR PARTS GUARANTEE ON 08448 24 24 24 GLASS controls Models with mechanical keypad (Only available in certain models) T1 T2 T3 T4 T5 T1 Motor reset Pressing the button while the hood is in operation turns it OFF .
GB 11 PLEASE PHONE US TO REGISTER YOUR APPLIANCE AND ACTIVATE YOUR PARTS GUARANTEE ON 08448 24 24 24 Grease/odour lter warnings The bar at the top left ashes to indicate thatthegreaselterissaturated.
12 GB PLEASE PHONE US TO REGISTER YOUR APPLIANCE AND ACTIVATE YOUR PARTS GUARANTEE ON 08448 24 24 24 Replacing the bulbs Disconnect the unit from the mains and remove the grease lter .
GB 13 PLEASE PHONE US TO REGISTER YOUR APPLIANCE AND ACTIVATE YOUR PARTS GUARANTEE ON 08448 24 24 24.
14 GB PLEASE PHONE US TO REGISTER YOUR APPLIANCE AND ACTIVATE YOUR PARTS GUARANTEE ON 08448 24 24 24 After Sales Service No one is better placed to care for your Hotpoint appliance during the course of its working life than us – the manufacture r.
GB 15 PLEASE PHONE US TO REGISTER YOUR APPLIANCE AND ACTIVATE YOUR PARTS GUARANTEE ON 08448 24 24 24 Guarantee 12 months Parts and Labour Guarantee Your appliance has the benefit of our manufacturer’s guarantee, which covers the cost of breakdown repairs for twelve months from the date of purchase.
16 GB PLEASE PHONE US TO REGISTER YOUR APPLIANCE AND ACTIVATE YOUR PARTS GUARANTEE ON 08448 24 24 24 195107501.03 03/2013 - XEROX F ABRIANO.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Hotpoint HDA7.5SAB (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Hotpoint HDA7.5SAB heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Hotpoint HDA7.5SAB vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Hotpoint HDA7.5SAB leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Hotpoint HDA7.5SAB krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Hotpoint HDA7.5SAB bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Hotpoint HDA7.5SAB kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Hotpoint HDA7.5SAB . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.