Gebruiksaanwijzing /service van het product LI2SNA van de fabrikant Hotpoint
Ga naar pagina of 12
Instructions for Installation and Use Electric Hood.
Retention of this Instruction Book This Instruction Book must be kept handy for reference as it contains important details on the safe and proper use of the appliance.
UK ! It is important to conserv e this booklet for consultation at any moment. In the case of sale, cession or move, make sure it is together with the product. ! Read the instructions car efully: there is important infor mation about installa tion , use a nd safe ty.
– operation 1 ) and mark 2 holes with a pencil, drill the holes (Ø8mm), insert 2 wall plugs. 12. Fix the chimney support bracket to the wall using two 5x 45mm s crews. 13. Hook the hoo d onto the bottom bracket. 14. Fix the hood into its final position on the wall (ABSOLUTELY ESSENTIAL).
UK Control pan el Calibr ating the control panel When the pl ug i s i n ser t ed (or af t e r a bl ac k out ) the system calibrates the keys; during cal ibrati on the display point flashes. Cali bration lasts 15”. The poin t stops flashing a t the end of calibration.
U ! We advise switching the ho od on, at minimum power, before beginning to cook to favour t he optimal expulsion of odours. In addition we advise turning it off every time 10/15 m inutes after finishing cooking. ! We advise frying under the hood only under constant sup ervision .
UK ! It is always necessar y to isolate the hood from the power supply during cleaning and maintenance. Therefore remove t he plug. We recommend carrying our maintenance regularly (about every 10 day s) to ensure efficacious and constant performance of the hood.
U K General safety ! The hood has been designed and constructed in conformity with in ternational safety regulations. These warnings are provided for safety reasons and must be carefully read. • This apparatus has been designed for use by adults. • Children and invalids ar e not allowed to us e this apparatus without superv ision.
.
.
GB 9 1 0 "No company is better positioned to offer an after sales service on a Hotpoint appliance than us - the manufacturer" As part of our commitment to you, all Hotpoint appliances have the added benefit of a fully inclusive parts and labour guarantee for the first 12 months.
Over 1200 trained specialists, directly employed by us, ensure that you can have complete confidence in both the appliances and services we offer. Repair Service and Information Desk UK: 08709 066 066 (Open 8 to 8 Mon - Fri, 8 to 6 Sat, 10 to 4 Sun & Bank Holidays) www.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Hotpoint LI2SNA (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Hotpoint LI2SNA heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Hotpoint LI2SNA vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Hotpoint LI2SNA leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Hotpoint LI2SNA krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Hotpoint LI2SNA bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Hotpoint LI2SNA kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Hotpoint LI2SNA . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.