Gebruiksaanwijzing /service van het product 125 van de fabrikant IBM
Ga naar pagina of 8
Distributed Print Management Services A better way to manage output.
Pursue one more area of optimization Do you know that distributed ofce output accounts for up to 20 percent of total printing costs, which can be as much as 1-3 percent of a company’s total revenue? 1 Make a quick calculation and you can see that savings in this area can be a boon to your operations budget.
Reduce cost through right-sizing Print, copy, fax and scan devices may be scattered all over your company. Without a plan and ongoing management, devices tend to proliferate and pose a serious cost-control challenge, especially if you want to take advantage of electronic document delivery, automated workows, and digital archives.
Achieve the right balance with managed output services DPMS combines expertise, processes, tools, and technology that together help you achieve the optimum output environment – one that balances pro- ductivity, cost and worker satisfaction. The output strategy we recommend will be aligned with your IT strategy.
Distributed Print Management Services At a Glance Base Offering n Initial and periodic consulting/optimization recommendations n Transition management n Hardware n Supplies and supplies management n D.
Plan the work, work the plan Best results generally follow an orderly process. The DPMS team can guide you through the transition to managed output services with a minimum of disruption. We engage you in four phases: assessment, de- sign, implementation, and management.
Proven processes and best practices can enable a smooth, successful transition to InfoPrint DPMS. Let’s work together to optimize your output environment with continuous right-sizing. The InfoPrint Distributed Print Management Services team can help you hold the line against rising costs.
© Cop yr ig ht Inf oP ri nt So lut io ns Com pa ny 20 08 . Al l rig ht s res er v ed. Inf oP ri nt So lut io ns Com pa ny 630 0 Di ago na l High wa y 002 J Bo uld er, Colo ra do 80 301-9270 U.S .A . Pr int ed in th e Uni ted St at es of A mer ic a Se pte mb er 20 08 Ric oh an d the R ico h log o are re gi ste re d tra de mar k s of Ric oh Co.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat IBM 125 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen IBM 125 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens IBM 125 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding IBM 125 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over IBM 125 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van IBM 125 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de IBM 125 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met IBM 125 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.