Gebruiksaanwijzing /service van het product THINK PAD 92P2013 van de fabrikant IBM
Ga naar pagina of 2
UltraNavTM Access IBM UltraConnect TM ThinkLight ® Presentation Director Fn Web TrackPoint 92P2013 ThinkPad ® TrackPoint ® AC - - * Access IBM Access IBM IBM TrackPoint TrackPoint ThinkPad ThinkPad.
2 IBM IBM ThinkPad TrackPoint ThinkLight ThinkV antage UltraNav UltraConnect IBM IBM ThinkPad Access IBM SO-DIMM 1 2 Access IBM 3 Start setup utility IBM BIOS Setup Utility 4 1 SO-DIMM 1 2 3 4 5 6 7 8.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat IBM THINK PAD 92P2013 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen IBM THINK PAD 92P2013 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens IBM THINK PAD 92P2013 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding IBM THINK PAD 92P2013 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over IBM THINK PAD 92P2013 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van IBM THINK PAD 92P2013 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de IBM THINK PAD 92P2013 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met IBM THINK PAD 92P2013 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.