Gebruiksaanwijzing /service van het product Z61T van de fabrikant IBM
Ga naar pagina of 2
Size : 11x14 inches Co lo r : 2 co lo r jo b = Pro cess Black (This plate must be printed in PMS Pro cess Blac k C) Pro cess Magenta (This plate must be printed in PMS 032cvc) F o nt : IBM F o nts and Helv etica Neue F amily Material : 100 gsm glo ss ar t paper (Use 100% recycled paper in o nly J apan.
Please change the country name if the poster is printed in other than China. Please change the bar code No. Blue line shows die-cut. DO NOT PRINT . Material : 100 gsm gloss art paper (Us apan.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat IBM Z61T (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen IBM Z61T heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens IBM Z61T vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding IBM Z61T leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over IBM Z61T krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van IBM Z61T bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de IBM Z61T kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met IBM Z61T . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.