Gebruiksaanwijzing /service van het product 3106 CORDLESS van de fabrikant 3Com
Ga naar pagina of 2
3Com ® NBX ® IP T el ephony Solutions R6.0 | North America SALES REFERENCE GUIDE IP PHONES** NBX APPLICA TIONS MAKING THE MOVE TO SIP NBX platforms running R6.
3COM ® NBX ® IP TELEPHONY R6.0 | NORTH AMERICA Visit www .3com.c om for mor e information about 3Com secur e conver ged network solutions. 3Com Corporation, Corporate Headquarters, 350 Campus Driv e, Marlborough, MA 01752-3064 3Com is publicly traded on N ASDA Q under the symbol COMS.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat 3Com 3106 CORDLESS (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen 3Com 3106 CORDLESS heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens 3Com 3106 CORDLESS vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding 3Com 3106 CORDLESS leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over 3Com 3106 CORDLESS krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van 3Com 3106 CORDLESS bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de 3Com 3106 CORDLESS kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met 3Com 3106 CORDLESS . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.