Gebruiksaanwijzing /service van het product DFI R100 van de fabrikant Intel
Ga naar pagina of 2
S l e ek , P o w erf u l , F l e x i b le - C u st om iz ed C om pu t i ng S ol u t i on s DFI T echnologies, LL C. 1065 National Driv e, Ste . 1, Sacramento California 95834 916.
notice is sent six months before this DFI-A CP board is discontinued , and a replacement is recommended for evaluation. All our DFI-ACP products utilize technologies and technical inf ormation learned from our high-volume commercial motherboards that ha ve been shipped by the hundreds of thousands.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Intel DFI R100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Intel DFI R100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Intel DFI R100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Intel DFI R100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Intel DFI R100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Intel DFI R100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Intel DFI R100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Intel DFI R100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.