Gebruiksaanwijzing /service van het product S3000PT van de fabrikant Intel
Ga naar pagina of 2
Intel is a registered trademark of Intel Corporation or its subsidiaries in the United States and other countries. *Other names and brands may be claimed as the property of others. Copyright © 2006, Intel Corporation. All rights reserved. Thank you f or buying an Intel® Serv er Boar d S3000PT .
Side 2 Common Pr oblems and Solutions The system does not boot or show video at power -on: • Check that +12V CPU power connector is plugged in. Without this cable the processor will not have any power . • Beep code 4-3-2-1 means you have unrecognized or bad memory .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Intel S3000PT (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Intel S3000PT heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Intel S3000PT vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Intel S3000PT leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Intel S3000PT krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Intel S3000PT bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Intel S3000PT kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Intel S3000PT . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.