Gebruiksaanwijzing /service van het product T-Speaker van de fabrikant iSymphony
Ga naar pagina of 2
P or table mini speaker f or all iP od models and other p or table audio devic es Features T-Speaker www .myisymphony .com www .myisymphony .com “iPod” is a registered trademark owned by Apple Inc.
P or table mini speaker f or all iP od models and other p or table audio devic es Features T-Speaker www .myisymphony .com www .myisymphony .com “iPod” is a registered trademark owned by Apple Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat iSymphony T-Speaker (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen iSymphony T-Speaker heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens iSymphony T-Speaker vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding iSymphony T-Speaker leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over iSymphony T-Speaker krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van iSymphony T-Speaker bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de iSymphony T-Speaker kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met iSymphony T-Speaker . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.