Gebruiksaanwijzing /service van het product Bottom Center Pivot 7255J van de fabrikant Ives
Ga naar pagina of 2
7255J Bottom Center Pi vot Improper pivot set installation can lead to personal injury or property damage . F ollow all instructions carefull y. For questions contact T echnical Support at 1-888-371-7331. CAUTION ! 1. Prepare and mortise bottom of door and floor to receive pivot set .
Door Leaf 26631 Re v . 4 It is very important for installer to verify that center line of top pivot point lines up with center line of bottom pivot point before final installation.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ives Bottom Center Pivot 7255J (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ives Bottom Center Pivot 7255J heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ives Bottom Center Pivot 7255J vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ives Bottom Center Pivot 7255J leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ives Bottom Center Pivot 7255J krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ives Bottom Center Pivot 7255J bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ives Bottom Center Pivot 7255J kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ives Bottom Center Pivot 7255J . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.