Gebruiksaanwijzing /service van het product 9112I van de fabrikant Aastra
Ga naar pagina of 2
CLASSIC V ALUE ENTERPRISE IP SCREEN BUSINESS TOOLS FROM AASTRA TELECOM: BUILDING A WORLD OF BUSINESS TELEPHONE SOLUTIONS The Model 9112i is a v alue priced, basic single line IP T elephone with speaker- p h o n e offering a flexible, interoperable IP s o l u t i o n that meets V oIP budgets for most applications.
T echnical specifications Physical » 20.2 cm W x 19.2 cm D x 8.9 cm H (8.0”W x 7 .6”D x 3.5”H) » 8 12 g (28.6 oz) Pow er » AC w all adapter included Handset / Headset » Modular headset conne.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aastra 9112I (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aastra 9112I heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aastra 9112I vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aastra 9112I leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aastra 9112I krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aastra 9112I bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aastra 9112I kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aastra 9112I . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.