Gebruiksaanwijzing /service van het product KCR125 van de fabrikant Kambrook
Ga naar pagina of 2
KAMBROOK 12 MONTH W ARRANTY KAMBR OOK warrants the pur chaser against defects in w orkmanship and material, for a period of 12 months fr om the date of pur chase (3 months commercial use).
1. Large Snooze button 2. T uning indicator 3. T uning dial 4. T uning adjustment 5. AM/FM switch 6. V olume control 7. Blue LED displa y 8. Auto-Buzzer -Off switch 9. Batter y back-up compartment (not shown) 10. A C Pow er cord (not shown) 11. Time 12.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Kambrook KCR125 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Kambrook KCR125 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Kambrook KCR125 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Kambrook KCR125 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Kambrook KCR125 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Kambrook KCR125 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Kambrook KCR125 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Kambrook KCR125 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.