Gebruiksaanwijzing /service van het product Air 300 van de fabrikant Keiser
Ga naar pagina of 3
.
Air 300 Hip Adductor ITEM PART # DESCRIPTION ITEM PART # DESCRIPTION 1 235530 HANDLE INSTRUCTIONS 72 232245 SHAFT - CONTROL BOX 2 230853 SEAT CUSHION 73 115305 DECAL “SERIAL #” 3 245302 INSTRUCTIO.
Air 300 Hip Adductor ITEM PART # DESCRIPTION 138 115333 ORING.737X .943 X.103 70 DUR 141 9278 HWHSTS #10 X 3/4 ZP 142 115422 CABLE CLAMP 1/4 TUBING 143 115317 CYLINDER - 2 1/2 X 7 144 115343 HOSE 145 115429 PLASTIC TIE - 10 INC. RED 147 115448 NUT & SLEEVE ASSY 1/4 C 151 110896 Q.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Keiser Air 300 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Keiser Air 300 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Keiser Air 300 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Keiser Air 300 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Keiser Air 300 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Keiser Air 300 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Keiser Air 300 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Keiser Air 300 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.