Gebruiksaanwijzing /service van het product 480I van de fabrikant Aastra Telecom
Ga naar pagina of 9
VoIP Aastra 480i User Guide University of Calgary Voice Services 2008.
Cont ent s Voicemail ............................................................................................................................ 3 I. Access: From your office ...........................................................................
V oicemail I. Access: F rom y our office 1. Press the VoiceMail so ft key on your phone and it will dial (403) 210-7720 2. When prompted for your password, enter your password o By default your password is the last four dig its of your p hone number plus four zeros.
o Press 0 for the New Messages Folder o Press 1 for the Old Messages Folder o Press 2 Work Messages Folder o Press 3 Family Messages Folder o Press 4 Friends Messages Folder Press 3 advanced options o.
IV. Acc ess: Int erne t 1. Go to https://voicesip.ucalgary.ca/ 2. When asked for the mailbox number, enter your phone number (without the area code or dashes) 3. When prompted for your password, enter your password Please visit http://ucalgary .ca/it/telephone/voicemail/vvm for more information regarding VoIP Voicemail web-based utility.
VIII. Call F o rwar d ing 1. Press th e Options button 2. Using the cursor pad, scroll to Call Forward (option 8) and press the Show soft key 3. Enter the “Call Forward” number destination that y ou want your incoming calls to be forwarded to 4. Select the “Mode” that you want to route your incoming ca lls to 5.
Your phone automatically s ynchronizes the time and date with our Time Server. Changes to these settings are not recommended. III. T one S el ect io n 1. Press the Options button 2. Scroll to Tones (option 3) and press Show soft key a. Select Option 1 to set ring tone i.
hands-free key is pressed Headset/Speaker The first time the hands-free key is pressed the Headset will be activated, the second time, the Speaker will be activated. They will alternate eac h tim e you press the hands-free key is pressed 4. Press done to save your Audio settings VII.
The phone will display the following status messages: Restarting… AASTRA |||||||40% DHCP: Waiting for DHCP ||||||||||||50% Updating Config ||||||||||||||||60% Checking for firmware DO NOT UNPLUG PHO.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aastra Telecom 480I (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aastra Telecom 480I heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aastra Telecom 480I vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aastra Telecom 480I leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aastra Telecom 480I krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aastra Telecom 480I bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aastra Telecom 480I kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aastra Telecom 480I . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.