Gebruiksaanwijzing /service van het product B70 van de fabrikant Keurig
Ga naar pagina of 2
Part #: 60-200726-001 Revision B, June 2006 1. Unpacking the Platinum B70 Brewer a. Carefully remove the Brewer by placing the box on its side, pulling the Brewer out of the box and removing the protective materials. b. Place the Brewer upright on a flat surface.
Pièce n o 60-200726-001 Révision B, mars 2006 1. Déballage de la cafetière Platimun B70 a. Placez la boîte sur le côté et retirez-en la cafetière avec soin. Enlevez ensuite les matériaux de protection. b. Placez la cafetière debout sur une surface plane.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Keurig B70 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Keurig B70 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Keurig B70 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Keurig B70 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Keurig B70 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Keurig B70 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Keurig B70 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Keurig B70 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.