Gebruiksaanwijzing /service van het product KUDH03DTBL van de fabrikant KitchenAid
Ga naar pagina of 2
10 KITCHENA ID ® DISHW ASHER W ARRANTY TWO YEAR LIMITED WARRANTY For two years from the date of purchase, when this major applianc e is operat ed and mainta ined ac cording to i nstruc tions attache .
11 GARANTIE POUR LA VE-V AISSELLE KITCHENAID ® GARANTI E LIMITÉE DE DEUX ANS Pendant d eux ans à compter de la date d'a chat, lo rsque ce gros appareil ménager e st utili sé et ent retenu co.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat KitchenAid KUDH03DTBL (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen KitchenAid KUDH03DTBL heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens KitchenAid KUDH03DTBL vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding KitchenAid KUDH03DTBL leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over KitchenAid KUDH03DTBL krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van KitchenAid KUDH03DTBL bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de KitchenAid KUDH03DTBL kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met KitchenAid KUDH03DTBL . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.