Gebruiksaanwijzing /service van het product F-30 van de fabrikant Klipsch
Ga naar pagina of 11
8900 Keystone Crossing, Suite 1220 Indianapolis, Indiana 46240 1 . 800 . KLIPSCH • www.klipsch.com Printed in China Make sure you return your warranty card so that we may keep you up-to-date on new Klipsch products and promo - tions. As always, if you have any questions, contact your local authorized Klipsch dealer .
SB-1, SC .5, SS.5 Loudspeaker System O w n e r ’ s M a n u a l & W a r r a n t y.
CAUTION: RISK OF ELECTRIC SHOCK! DO NOT OPEN! CAUTION! T o reduce the risk of electric shock and fi r e, do not remove the cover or back plate of this device. There are no user-serviceable parts inside. Refer repairs to a Klipsch authorized service center .
IF YOU PREFER, YOU CAN REGISTER ONLINE AT WWW.KLIPSCH.COM For multiple speaker purchases, please fill out only one warranty card. Name: Street Address: City/State/Zip: Home Phone: W ork Phone: E-mail.
W e Want Y our Klipsch Product to Look and Sound as Good as When it Left the Factor y . Please Check Promptly for Transit Damage. Each Klipsch product is individually tested for sonic quality and inspected for superior appearance before it leaves the Hope, Arkansas factor y .
Klipsch Limited Warranty KLIPSCH, L.L.C. (“KLIPSCH”) warrants this product to be free from defects in materials and workmanship (subject to the terms set forth below).
15. Dangerous Entry . Care should be taken that no foreign objects or liquids fall or are spilled inside the device. 16. Damage Requiring Service. The device should be serviced by a Klipsch authorized service center when: -The plug or power supply cord has been damaged.
• Locate the wall stud that is the closest to your desired mounting location and drill the proper size pilot hole in the wall. Allow at least 1 1 / 2 " of clearance space between the top of the screw head and any barrier above it (ceiling or shelf).
Service If servicing is required return your speaker to your authorized Klipsch dealer for servicing by qualified personnel. If dealer service is not available, contact Klipsch customer service for a Retur n Authorization number before shipping (required).
This product complies with the essential requirements of EMC directives 89/336/EEC and 73/23/EEC (inclusive of 93/68/EEC) and carries the CE mark accordingly .
Klipsch Synergy Series Technology The Klipsch Synergy Series is a complete, matched family of high performance loudspeakers that offers superior home theater and two-channel performance. This series is anchored by the SB-1 main channel speakers, with the voice-matched companion SC.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Klipsch F-30 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Klipsch F-30 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Klipsch F-30 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Klipsch F-30 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Klipsch F-30 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Klipsch F-30 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Klipsch F-30 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Klipsch F-30 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.