Gebruiksaanwijzing /service van het product Image S4i van de fabrikant Klipsch
Ga naar pagina of 2
©2 010 Kl ipsc h Gro up, In c. A ll rig hts r eser ve d. U.S . Pate nt No. D 611929, 7 68157 7 . Ot her Pat ent s Pendi ng. 1) I f you he ar ri nging o r exp eri ence p ain o r disc omf or t in you r ear s duri ng or af te r usi ng any in -e ar aud io pro duc t, th at is a si gn yo u are lis teni ng to o loud .
©2 010 Kl ipsc h Gro up, In c. A l befø jels er luk ke t. U.S . Pate nt No. D 611929, 7 68157 7 . An dre pat ente r indt il. ©2 010 Kl ipsc h Gro up, In c. A lle re chte n voo rbe hou den. U.S . Pate nt No. D 611929, 7 68157 7 . An der oc tro oi aan gevr aagd .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Klipsch Image S4i (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Klipsch Image S4i heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Klipsch Image S4i vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Klipsch Image S4i leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Klipsch Image S4i krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Klipsch Image S4i bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Klipsch Image S4i kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Klipsch Image S4i . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.