Gebruiksaanwijzing /service van het product MA225E van de fabrikant Knoll
Ga naar pagina of 2
Warranty Knoll Systems warrants MA225e Amplifiers s o ld in the USA and Canada by authorized Knoll dealers to be free of defects in materials and workmansh ip. This w arranty extends for th ree fu ll y ears from the date of purchase by the original con sumer.
Installation The MA225e amplifier do es not have to be n ear the stereo equipment but long line level audio runs are not recommended. It is better to have long speaker wire ru ns rather than long line level source audio wire runs.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Knoll MA225E (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Knoll MA225E heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Knoll MA225E vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Knoll MA225E leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Knoll MA225E krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Knoll MA225E bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Knoll MA225E kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Knoll MA225E . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.