Gebruiksaanwijzing /service van het product CP-20 van de fabrikant Koolatron
Ga naar pagina of 2
W arranty / Garantie This KOOLA TRON product is warranted to the retail customer for 1 year from date of retail purchase, against defects in material and workmanship. WHA T IS COVERED • Replacement parts and labour . • T ransportation charges to customer for the repaired product.
FEA TURES / CHARACTÉRISTIQUE • Employs thermoelectric technology using the la test Peltier devices. • Environmentally friendly . Does not contain any CFC’ s or polluting coolants. • High performance with low power dra w . Cools to approximately 40°F/22°C below outside tempera ture.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Koolatron CP-20 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Koolatron CP-20 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Koolatron CP-20 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Koolatron CP-20 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Koolatron CP-20 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Koolatron CP-20 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Koolatron CP-20 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Koolatron CP-20 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.