Gebruiksaanwijzing /service van het product Cellular Phone van de fabrikant Kyocera
Ga naar pagina of 12
W elcome Guide Printed on recyc led paper . ©2009 Bluegrass Cellular , Inc. All rights reserved. 1/09.
W elcome to Bluegrass Cellular - the best network in Central Kentucky . Thank you for choosing us to be your wireless provider! As part of the Bluegrass Cellular family , you will receive a level of customer care far superior to that of our competitors.
Getting Started Before using your phone, be sure to charge your battery for the recom- mended amount of time according to your phone’ s manual. Shop our loca- tions for adapters, car chargers, batteries and more, or visit our accessory shop online at bluegrasscellular .
Directory Assistance Charges Dialing 411 or 555-1212 for home directory assistance costs $1.20 per call. Airtime will also be incurred . Compliance Charge The Compliance Charge is incurred to help rec.
How to Read Y our Bill T o help you understand your first bill, the follo wing are key sections of your statement located on the first pa ge of your bill. Remittance Section: 1 Invoice Date: The last day of the current billing c ycle. 2 Account Number: This is your Bluegrass Cellular account number .
Cellular Service Monthly Char ges For 270-000-0000 2 Blueworks Bundle Used 0 Monthly Services 11/2->12/1 Nationwide 650 0.00 Minutes 650 Used 0 Blueworks Bundle 2 MMS MO 9 Used 0 Blueworks Bundle 2 MMS MT 45161 Used 0 Blueworks Bundle 2 Sms 90 Used 0 Monthly Feature 11/2-> 12/1 Blueworks Bundle 2 0.
10 Standard F eatures Included with your Plan Call Waiting Call waiting is included with your plan as a free feature. Y ou will, however , have minutes debited for both calls that you ha ve in your call waiting queue. Call Forwarding* There are many call forwarding options.
12 V oice Mail Voice Mail offers a great way to get the message when you’re away from your phone, and it’ s easy to use. • Airtime IS NOT incurred when a message is deposited in V oice Mail. • Airtime IS NOT incurred when checking messages from a landline phone.
14 V oice Mail Menu Options When setting up your voice mailbox for the first time, follow the steps to establish your security code, record your greeting, and record your name. Once this is completed, you can choose to perform other options from the various menus.
16 T ext Messaging T ext messaging is easy to use when calling or lea ving a voice mai is simply not convenient. T ext messaging charges are $0.20 per message, sent or received, unless you choose a package. T ext messa ges are short - 160 characters = 1 message.
BlueW orks Mobile Web/ BREW™ Mobile Web - Information On Demand Sign up for mobile web access and log on by selecting the icon or web browser option from your phone’ s menu. Instructions var y by phone, refer to your user’ s manual for complete informa tion.
Mobile Office Solutions Y our need to stay connected – the edge you’ve been looking for . BlueWorks Mobile Office Solutions offers you a way to wirelessly connect with voice and data, on the most reliable network available.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Kyocera Cellular Phone (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Kyocera Cellular Phone heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Kyocera Cellular Phone vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Kyocera Cellular Phone leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Kyocera Cellular Phone krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Kyocera Cellular Phone bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Kyocera Cellular Phone kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Kyocera Cellular Phone . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.