Gebruiksaanwijzing /service van het product 3C16681 van de fabrikant 3Com
Ga naar pagina of 2
® Lifetime Limited W arran ty The duration of t he warranty for the 100BASE-TX T ransceiver M odule (3C1668 0) is l ifetime. Advance har dware exchange is available during the first ye ar from your date of purchase in accor dance with 3Com’ s standard term s a nd conditions for such service.
Settin g the MD I/MDIX Link The 100BAS E-TX T rans ceiver M odule has a movab le link f or conf iguri ng the p ort as MDI or MDI X; see Figur e 1 . T he M odu le is s upp lie d wi th th e li nk s et to M DI .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat 3Com 3C16681 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen 3Com 3C16681 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens 3Com 3C16681 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding 3Com 3C16681 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over 3Com 3C16681 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van 3Com 3C16681 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de 3Com 3C16681 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met 3Com 3C16681 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.