Gebruiksaanwijzing /service van het product SuperGuard VT-02 van de fabrikant APM
Ga naar pagina of 2
• GPS locati on • GSM/ GPRS interface (for communication/ GPS data transmission) • Hands-free and cell phone capabilities • Built-in shock sensor (alarm through siren, Control Base, short mess.
Vehicle Tracking Software Feature s: • Location, monitoring, tracking through GPS in real time status • Connectivity through GSM terminal, GPRS Socket, phone/ fax modem, Data Call • User-friendl.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat APM SuperGuard VT-02 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen APM SuperGuard VT-02 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens APM SuperGuard VT-02 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding APM SuperGuard VT-02 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over APM SuperGuard VT-02 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van APM SuperGuard VT-02 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de APM SuperGuard VT-02 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met APM SuperGuard VT-02 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.